Zo leven wij nu

Zo ziet ons dagelijks leven thuis er nu uit:


We zien elkaar steeds achter een hekje. Maar toen de tweevoeter even naar boven was, is mijn kleine broertje Willem (via de bank!) achter het hekje bij mij gekomen. Ik geloof alleen dat het hem niet om mij te doen was, maar om een lekkere snack die ik nog had liggen.... Kleine broertjes *zucht*.


Vandaag moest ik even terug naar de dierenarts omdat de wond nog steeds flink gezwollen is. Ik moet nog een paar dagen langer aan de ontstekingsremmers en antibioticum. Niet erg hoor, ik eet die pilletjes gewoon met mijn eten op. En het zalven gaat ook gewoon door drie keer per dag. Aanstaande vrijdag moeten de hechtingen er uit, dus wordt vervolgd.......

Reacties

  1. oh Max toch, wat moet het leven er nu maar beperkt uitzien met die kraag grrrrr niet echt leuk voor je. Nog een aantal dagen extra pilletjes en hopen dat de wond toch mooi geneest dan... en kleine broer.... tja...hij wou eigenlijk wel bij je zijn hoor, maar zag 'toevallig' dat lekkers liggen hihihihi...hopelijk kunnen jullie snel weer samen spelen...dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en hoe is het vandaag gegaan bij de DA met Max??? Alles ok en op de goede weg??????

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Plaats hier je reactie voorzien van je naam

Populaire posts