De gebeten hond...

Gisteren was ik letterlijk de gebeten hond...... Tijdens het spelen op de dagopvang heeft een andere hond mij gebeten. Nog op een rotplek ook, namelijk net onder mijn oog waardoor mijn onderste ooglid is gescheurd. Gelukkig was de tweevoeter in de buurt en die heeft mij met spoed naar de dierenarts gebracht. Daar kreeg ik direct twee spuiten in mijn bil, morfine en ontstekingsremmer. Vervolgens is mijn ooglid onder narcose gehecht. Aan het eind van de middag mocht ik al weer naar huis, maar ik was nog wel heel moe. Ik heb wel geluk gehad, want mijn oogbol is niet beschadigd!



Nu heb ik een kap om mijn kop want ik mag niet aan de wond krabben. Tien dagen moet ik die kap op, mag ik niet los lopen, niet rennen en niet spelen. Drie keer per dag maken de tweevoeters de wond schoon en doen er zalf in, da's niet leuk. Ook moet ik pillen slikken, een antibioticum en pijnstillers. En weet je wat het allerergste is? Er staat nu een hek in de kamer omdat ook mijn broertje Willem tien dagen niet in de buurt mag komen vanwege de wond :-(

Reacties

  1. ooh Amy, hoe rot voor lieve Max zeg....wat een verhaal. Ik hoop dat de wonde mooi geneest, zonder al te veel pijn maar ongemak zal het wel met zich meebrengen, en dan die kraag.... helemaal vrolijk zal Max er niet mee zijn. En inderdaad, die 2 volledig uit elkaar houden, is geen gemakkelijke klus kan ik aannemen.
    We voelen met jullie mee, duimen voor een spoedig en goed herstel en geef Max daar maar een superdikkegeneesknuf van ons allen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe is het nu verder met Max?????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nouja, waarom wordt Max nou gebeten zeg. Arme Max, genees maar snel!

      Verwijderen

Een reactie posten

Plaats hier je reactie voorzien van je naam

Populaire posts