Geslaagd II

Elke week ga ik naar school en vandaag moest ik tijdens het examen Gedrag en Gehoorzaamheid laten zien wat ik samen met de tweevoeter allemaal heb geleerd. Het was best moeilijk omdat ik wat afgeleid was door de sneeuw en het loopse teefje dat net voor mij had gelopen. Ondanks dat ben ik geslaagd! Ik heb laten zien dat ik kan wandelen zonder trekken, dat ik ga zitten bij een halthouding, dat ik kan blijven liggen op commando, dat ik sociaal ben naar andere honden en dat ik naar de tweevoeter moet rennen bij het commando 'hier'. Het was best vermoeiend hoor!

Lopen met aandacht

Zitten met aandacht

Liggen met aandacht

Mijn lijst

Iedereen is heel trots op mij. Maar ik geloof niet dat ik nu klaar ben met mijn opleiding.... Ik heb de tweevoeter horen zeggen dat we woensdag gewoon weer naar school gaan. Dan gaan we trainen voor "sociale huishond", ik ben benieuwd.

Reacties

  1. ik had zitten kijken naar de foto's op FB en zat me af te vragen wie die knappe cardi was.....bloos bloos bloos ik had je niet herkend (2voeter als eskimo ook niet) maar wat ben je een knapperd geworden zeg Willem
    en proficiat met je resultaten, en een sociale huishond dat haal je met glans.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Tja, het is niet raar dat je mij niet herkende. Laatst zag zo'n tweevoeter mij al voor Anik aan :-) En dan die eskimo, ja dat is onze tweevoeter en daar moet ik dan naast lopen... Pffff, geen gezicht toch?!

    Poot voor Cadell!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Plaats hier je reactie voorzien van je naam

Populaire posts