Rennen!

Voor het eerst sinds 2 1/2 maand heb ik weer een beetje kunnen rennen! De ene tweevoeter had de andere tweevoeter overgehaald om mij nou toch eens aan de uitlooplijn te laten wandelen. Helemaal gerechtvaardigd volgens mij, want ik loop al best lang goed zonder hinkelen. Dus daar gingen we. Ik had natuurlijk direct in de gaten dat dit niet de korte lijn was ;-). Ik heb heerlijk kunnen rennen, wow! Daar heb ik zo mijn trucje voor: je moet zorgen dat je door veel te snuffelen achterop raakt (maximaal 8 meter, maximale lijnlengte) en dan ineens keihard die tweevoeters voorbij rennen (ook weer tot maximaal, dan pak je dus 16 meter). En dan ben je natuurlijk doof voor het woord 'rustig'. Helaas waren ze de camera vergeten, dus dan maar een foto van mij in ruste na de wandeling.

Reacties

Populaire posts