Een scheve wervel

Vanmorgen naar de dierenarts/chiropractor geweest. Na de operatie heb ik mijn voorpoten blijkbaar wat meer belast ter compensatie. De laatste tijd had ik weleens pijn aan mijn rechtervoorpoot en dan piepte ik even heel hoog. Vanmorgen bleek dus dat mijn eerste borstwervel scheef zat. Met wat chiropractie is dat weer recht gezet. Wel moet ik over een paar weken terug voor controle, maar dat vind ik niet erg want het is heel leuk bij de dierenarts. En ze hebben lekkere snoepjes ;-) Ook kreeg ik de kennelhoestneusenting, die ik er uiteraard voor de helft weer uit nieste!

Na het bezoek aan de dierenarts lekker naar het bos geweest. Twintig minuten gelopen zonder problemen. Vanaf morgen mag ik 25 minuten, joepie!

Ter afsluiting van de dag heb ik nog even met de tweevoeter gevoetbald in de tuin. Voetballen vind ik echt het allerleukste spel!

drie voetjes van de vloer

Reacties

Populaire posts