Luie dag

Vandaag maak ik er maar eens een luie dag van. Vanmorgen na het ontbijt (konijn!) lekker terug mijn bench in en ruim drie uur liggen slapen. Na deze dut was het wel tijd voor een wandeling. We gingen naar Nieuw Wulven. Mijn oren flapperden in de harde wind en het rook overal zo lekker... Ik werd er een beetje een stuiterbal van. De eerste twintig minuten hoorde ik de tweevoeter dan ook niks anders zeggen dan "rustig", "Max rustig" en "rustig Max". Halverwege deden we ook nog de af en blijf. Da's niet mijn favoriete oefening ;-), dus ik stond wel twee keer op. Pas de laatste vijf minuten van de wandeling liep ik keurig naast, mijn kop op een lijn met de tweevoeterknie. Ja, want toen was ik moe. Lekker liggen slapen in de autobench, ook toen de tweevoeter boodschappen ging doen. En thuis snel weer mijn bench in: verder slapen!

Reacties

Populaire posts