Jonge hondendag

Vandaag ging ik samen met de tweevoeters op pad, grote broer Max bleef thuis. Hoe spannend is dat?! We gingen naar een "jonge hondendag". En laat al die jonge honden nou Welsh Corgi Cardigans zijn..... Zoveel soortgenoten, helemaal leuk!

En er waren ook drie broertjes en mijn favoriete zusje Puck. Dikke pret dus!
Lekker spelen met mijn zus Puck:



Even mijn broers voorstellen:
Cadell - den Belg

      Clint - my look-a-like   
                
 En broer Buck


       Wat gaan we hier verder doen?           Netjes meelopen, oké dan...

    Op tafel staan? Ook feest!


Maar lang wachten? Pfff, dacht het niet! Dan ga ik er gewoon bij liggen. Midden in de ring :-) Gelukkig kreeg ik wel een mooi keurrapport.




Daarna mocht ik nog even spelen met Thomas, mijn oudoom:

Dat was gaaf!

Totdat de tweevoeter mij weer aanlijnde....

Reacties

  1. super fotoreportage van een gezellige dag..... en de Willem had er best wel zin in, maar het showen hoefde niet voor hem...maar plezier maken des te meer. heel mooie foto's en broer Max heeft ook genoten van de rust thuis denk ik

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Plaats hier je reactie voorzien van je naam

Populaire posts