Prutsen met mijn eten

Vanmorgen zei de tweevoeter "we gaan buiten eten". Ze draagt dan een grote rvs-bak naar buiten en daar ligt mijn eten in: botjes, want die mag ik niet binnen eten (dat geeft zo'n troep). Vandaag lag er een kwartel in. Die heb ik uit de bak gehaald, er aan gelikt en vervolgens een half uur bestudeerd. Maar niet opgegeten. Geen ontbijt voor mij dus.

En wat lag er vanavond in de bak???? Diezelfde kwartel weer..... Mooi dat ik die niet ging opeten! Pas toen de tweevoeter naast mij kwam zitten met een schaar heb ik de afgeknipte pootjes uit de hand gegeten. Het karkas was in tweeën geknipt. Met de ene helft in mijn bek stond ik piepend voor de deur, maar ik mocht helaas niet naar binnen. Uiteindelijk heeft de tweevoeter ook het karkas in kleine stukjes geknipt en mij uit de hand gevoerd. Wie richt hier nou wie af??????? Uiteraard heb ik het laatste stukje niet opgegeten, je moet je waardigheid behouden toch......

Hmm, weer die kwartel
Ehh, moet ik dit eten???


Ik wil graag naar binnen met kwartel

Dan toch maar eten

Reacties

Populaire posts