Oud hondje & nieuwe spullen

Vanmorgen ben ik met beide tweevoeters naar het Panbos geweest. Volgens mij vonden zij het leuker dan ik... Ik liep een beetje te sjokken. Zelfs zo erg dat andere tweevoeters op de zandvlakte dachten dat ik al een oud hondje was *schaam*.

daar kom ik aan gesjokt
onbekend dus beetje spannend











Vanmiddag kwam de tweevoeter met allemaal nieuwe spullen binnen. Twee dekentjes, een knuffel, een stoffen voetbal en een nieuw schaap! De dekentjes, knuffel en voetbal heb ik niet meer terug gezien, want ze zei dat die voor Willem zijn. Het nieuwe schaap mocht ik testen. Nou, die ligt heerlijk hoor! Zal ook wel weer voor Willem zijn, maar voorlopig ligt 'ie nog fijn voor de bank.

 

Reacties

  1. Wat een dotjes! En volgens mij worden ze behoorlijk verwend! maar ja ik mag daar niks over zeggen, mijn teckel verwend ik ook graag met speeltjes, dekentjes, hondenmanden enz. Veel vind ik ook online (mijn trixie troon komt van www.hondenmandwebshop.nl). Ook zo'n leuke stoel, al veel foto's gemaakt van paige in haar troon;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, ze komen inderdaad niks te kort hier :-) Maar dat is toch ook het leuke van honden hebben! Leuk dat jij ook een teckel hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Plaats hier je reactie voorzien van je naam

Populaire posts