Oh wat zijn we mooi :-)


Reacties

  1. Ik was vandaag de hond aan het uitlaten bij jou in de buurt en moest ineens aan mooie Willem denken!

    Ik ben nog steeds helemaal besmet met het Corgi cardigan virus.

    Misschien kom ik je nog wel eens tegen als ik weer een keer in de buurt ben.

    Groeten, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je nog steeds zo gek bent van de corgi's! Je bent van harte welkom om Willem te knuffelen hoor als je in de buurt bent.

    Ben heel benieuwd of je project al af is.

    Groeten van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat lijkt me stiekem wel heel leuk!

    Ik ben al even niet meer bezig met mijn project, inmiddels ook al afgestudeerd en mijn eigen bedrijfje begonnen in, jawel, het maken van hondenhalsbanden, riemen e.d., dus daar ben ik vooral erg druk mee.

    Wandel jij ook veel met de honden langs de Kromme Rijn?

    Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk, halsbanden! Ik ga gelijk even op je site kijken :-) We wandelen inderdaad wel bij de Kromme Rijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Plaats hier je reactie voorzien van je naam

Populaire posts