Snipperdag

Ik vind het onwijs leuk om voor de tweevoeters de nietjes uit de krant te halen 's morgens! Maar de tweevoeters schijnen dat minder leuk te vinden... Ook lees ik wel eens de krant die op de bank ligt (zie deze blogpost), want die is van vandaag. Oud nieuws lees ik niet. Er staat een mand met kranten in de kamer, maar daar taal ik niet naar. De tweevoeters zouden liever hebben dat ik oude kranten zou lezen, maar hé... ik wil ook een beetje bij blijven!


Nu hebben de tweevoeters, speciaal voor mij, iets nieuws bedacht:



En dit gebeurt er wanneer de krant 's morgens vroeg binnenkomt:


Geen snipperdagen meer voor deze jongen dus :-(


Reacties

  1. oooh Max en Willem wat hebben jullie toch pech met zulke slimme tweevoeters als baasjes.....waarom mogen jullie nu de krant niet meer lezen ???????? En straks leren ze jullie nog de krant te apporteren ook nog..... wat een stakkerds zijn jullie *proest*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg he? Broer Max vindt het niet erg, die leest nooit de krant. Maar ik.... Ik moet nu leren hoe ik de krant uit dat bakkie krijg!

    Poot van Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh broer Willem, ik weet zeker dat je kwartje vlug zal vallen hoe jij dat verse nieuws wel te lezen krijgt.....hihi hou je me op de hoogte
    groetjes van uw broer Cadell

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Plaats hier je reactie voorzien van je naam

Populaire posts