Snuffelhond

Een paar weken geleden ben ik samen met de tweevoeter naar het zuiden van het land afgereisd voor een hondengedragstest van de Sophia Vereeniging. Er waren andere tweevoeters en ook mini-tweevoeters, daar moest ik langs lopen, die gingen mij aaien en borstelen en ze maakten harde geluiden. Alles wat ik deed werd gefilmd. Ik deed het allemaal heel goed, want twee weken geleden kregen we te horen dat ik geslaagd ben. Dat betekent dat ik officieel SnuffelHond ben! Samen met de tweevoeter ga ik basisscholen bezoeken om kinderen les te geven over honden. Dat duurt nog wel even, want daarvoor moet eerst de tweevoeter nog een dag cursus volgen :-) Vandaag kreeg ik mijn certificaat. Onnodig te vermelden dat de tweevoeter heel trots op mij is.





Reacties

  1. van harte proficiat Max..... en veel plezier als snuffelhond...... ook voor de tweevoeter proficiat hoor, samen sterk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Plaats hier je reactie voorzien van je naam

Populaire posts