Bijdrage aan de wetenschap II

Vandaag heb ik weer een bijdrage geleverd aan de wetenschap. Was eerder hond en taal het onderwerp, nu stond de baas-hond-relatie centraal in het onderzoek. Ik en de tweevoeter moesten er al vroeg voor naar Wageningen. Daar aangekomen gingen ze eerst kijken of ik gedroogde eendenborstfilet lustte. Natuurlijk lust ik dat! En ik deed dan ook goed mijn best om die snoepjes te verdienen. Zo moest ik de tweevoeter zoeken in een doolhof en aanwijzen onder welke van de drie bekertjes een snoepjes verstopt zat. Ook werd ik benaderd door een dame met pruik, masker en stok. Dat vond ik alleen maar interessant :-) Toen ze boze blafgeluiden lieten horen, moest ik even terug blaffen. Alleen het puzzelen ging niet zo als het moest. Ik deed net of ik er geen snars van begreep! Geen enkel stukje eend heb ik onder dat schuifje uitgehaald, haha. En dan te bedenken dat ik thuis een hele stapel puzzels heb liggen, die ik allemaal kan oplossen.... Je had de tweevoeter moeten zien kijken ;-) Gelukkig kreeg ik na afloop nog een zakje met eendsnoepjes mee naar huis! En moe dat ik was.....


Voor meer informatie over dit onderzoek zie:
http://www.dierenwetenschap.com/



Reacties

Populaire posts